krem şantili kurabiye

sevgili gönüldenele.blogspot.com akadaşımda gördüğüm ve denediğim bu kurabiyeyi çok beğendim.ikram ettiğim herkes de aynı fikirde.denemenizi tavsiye ediyorum.hem malzemesi çok az hem de lezzetli.üstelik içinde margarin de yok.
kremşantili kurabiye
malzemeler
1 paket toz kremşanti
1 su bardağı sıvı yağ
2.5 su bardağı un
yapılışı
önce yağ ve kremşantiyi karıştırıp ardından unu ekleyip yoğurun.çok kolay toplanan bir hamur olmuyor.ceviz büyüklüğünde toplar yapıp tepsiye dizin.20-22 kurabiye çıkıyor bu ölçüden.ben tepsiden çıkardıktan sonra pudra şekerine buladım.

Yorumlar

  1. Margarinsiz lezzetli bir tarif olmuş.denemek lazım.elinize saglık.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler,sevgiler...

      Sil
    2. Mürvetçiğim bende bu kurabiyeyi cevizle veya fındıkla yapıyorum çok güzel oluyor herkesin seveceği hafif bir tat ellerine sağlık canım

      Sil
  2. Bu kurabiye ne kadar az malzeme ile ne kadarnefis oluyor değilmi? Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. evet iyi ki bu kurabiye tarifini öğrendim. kurabiyeyi pek sevmeyen kızım bile evden nerdeyse hiç eksik etmemeye başladı bunu.bitince hemen ya o ya ben yapıyoruz

    YanıtlaSil
  4. ELLERİNİZE SAĞLIK MUHTEŞEM BİR LEZZET..NAZO

    YanıtlaSil
  5. merhaba elinize sağlık çok güzel görünüyor
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. İzleyicilerindenim banada beklerim sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Blogun çok güzelmiş ,bende takibe aldım sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Ne kolay tarif bu böyle hemen yapmalı ellerine emeklerine sağlık Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  9. Yanıtlar
    1. teşekkür ederim bende seni ziyaret ettim,görüşmek dileğiyle

      Sil
  10. benimde severek yaptığım bir tarif paylaşımın için teşekkürler takipteyim sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Kolay bir tarifmiş,denemeliyim bende :) ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  12. bayatlamamistir insallah,,aldim bir tane:)
    muhakkak yapmaliyim...sevgiler

    YanıtlaSil
  13. tarif için çok teşekkürler, deneyeceğim:))))

    YanıtlaSil
  14. Tarifleriniz ile ilgili sizinle görüşmek istiyorum. Lütfen iletişime geçer misiniz?



    İletişim mail : afiyetleeditor@gmail.com

    YanıtlaSil
  15. Ay ne kolay bi tarif öyle. Bayıldım. Ben de bloğuma bekliyorum sizi. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
  16. bu arada bloğunuzuda takibe aldım çok hoş bir blog ellerinize sağlık

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

sabundan üzüm yapılışı

yeni bir tütü ve badisi için süslemeler

keçe magnetler